نمونه سوالات پیام نور

دانلود نمونه سوالات تمام رشته های پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات پیام نور

دانلود نمونه سوالات تمام رشته های پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی

نمونه سوالات پیام نور

دانلود نمونه سوالات تمام رشته های پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی

پیام نور سوال در تلگرام
https://telegram.me/psoal


 

راه اندازی کلینیک مشاوره کارآفرینی در دانشگاه پیام نور کرمان

 

 رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به اینکه این دانشگاه در زمینه تقویت و راه اندازی مراکز رشد و کارآفرینی نیز پیشتاز است، بیان کرد: راه اندازی کلینیک مشاوره کارآفرینی نیز در زمینه تقویت مراکز رشد و کارآفرینی شکل گرفته است.

 ایسنا – حسین رشیدی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: اعزام دانشجویان به سفر مشهد مقدس، جشن ازدواج دانشجویی و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های در دستور کار برای این زوج ها می باشد.

 

وی افزود: دانشجویانی که برای نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی ثبت نام نموده اند می توانند با مراجعه به سایت ezdevaj.nahad.ir زمان مورد نظر خود را در سه بازه زمانی 15دی ماه تا 2 اسفند، 2 اسفند تا 15فروردین و 15 فروردین تا اردیبهشت ماه، برای سفر به مشهد مقدس انتخاب کنند.

 

وی ادامه داد: تمام هزینه‌های این سفر به جز ایاب و ذهاب توسط نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تأمین می‌شود.

قبولی 923 نفر از فارغ التحصیلان پیام نور کرمان در آزمون ارشد 94

 

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان همچنین از قبولی 923 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور استان کرمان در مقطع کارشناسی ارشد سال 94خبر داد و گفت: بر اساس آمار فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور کشور این تعداد فارغ التحصیلان از دانشگاه پیام نور استان کرمان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های مختلف کشور پذیرفته شده اند که این تاییدی بر کیفیت بالای آموزشی این دانشگاه است.

افتتاح 3 پروژه عمرانی در دانشگاه پیام نور کرمان همزمان با دهه مبارک فجر

 

رشیدی نژاد با اعلام این خبر افزود: ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور واحد راین، ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور واحد راور و سوله های کارگاهی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان جمعا با بیش از 3 هزار متر مربع در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می شود.

 

وی ابراز کرد: دانشگاه پیام نور استان کرمان در راستای برقراری عدالت آموزشی سعی در ارائه خدمات کیفی آموزشی به ویژه در مناطق محروم با حداقل دریافت شهریه از دانشجویان دارد.